A càrrec de:

Raquel Cirera, fundadora de l’Associació infanto-juvenil Raquel Cirera

Eva Benito, psicòloga de l’Associació infanto-juvenil Raquel Cirera

Carme Fuentes, de l’oficina de relacions amb la comunitat de Mossos d’Esquadra

Des de l’AMPA,  sabem que aquest tema és un dels que més amoïna a les famílies, per això hem pensat que a la primera xerrada d’aquest curs, podríem afrontar aquest tema de la mà d’una de les associacions de la nostra ciutat que vetlla per tenir informades a famílies i entitats.

Aquesta xerrada, gratuïta i oberta a tothom, està adreçada a pares i mares d’alumnes des d’infantil fins a secundària, però també a alumnes de secundària, ja que creiem que pot obrir un debat interessant.

Per tal de facilitar l’assistència a aquesta conferència, l’AMPA amb la col·laboració de l’escola, oferirà un servei de cangur gratuït (pels associats a l’AMPA), per ordre d’inscripció, fins a esgotar les places disponibles. Si hi esteu interessats, empleneu les vostres dades al formulari del següent enllaç  fins al 30 de gener a les 17:00h.

La millor solució al problema de l’assetjament és la prevenció mitjançant l’educació des de l’etapa d’infantil, primària i etapes posteriors. Us hi esperem!!

ASSETJAMENT ESCOLAR (BULLYING): SENSIBILITZACIÓ, DETECCIÓ I PREVENCIÓ