Des de l’AMPA, i basant-nos en les temàtiques que són del vostre interès, ens plau convidar-vos a la següent conferència que tindrà lloc el proper dimarts 27 de novembre a les 19h a la sala d’actes de l’escola:

Habilitats educatives: Nens autònoms, amb identitat i autoestima, preparem-los per la vida

A càrrec de Joan Carles Folia, Coach, Comunicador i opinador en diversos mitjans. Gerent d’Organitza SL.

Sovint protegim massa els nostres fills i ens pensem que és una bona manera de preparar-los per a un futur que arribarà ràpid. Hem d’acompanyar els nostres fills en el seu creixement ,però acceptant que tindran èxits i fracassos, alegries i frustracions. No fer-ho els farà febles enfront les experiències que els tocarà viure d’adults. L’excessiu proteccionisme i una educació dirigida, sense espais d’autonomia personal, anirà en contra de la seva preparació per a la vida, incidint en la identitat i autoestima dels nostres fills.

En aquesta conferència es parlarà de les habilitats educatives que hem de tenir els pares davant del creixement dels nostres fills/filles.

Per facilitar l’assistència a la conferència, l’AMPA amb col·laboració de l’escola, oferirà un servei de canguratge gratuït. Aquest servei té places limitades i aquestes s’assignaran per rigorós ordre d’inscripció al següent enllaç:

El termini màxim de reserva del servei de canguratge és dilluns 26 a les 12:00h.

Aquesta conferència és gratuïta i oberta a tothom.

Desitgem que sigui del vostre interès.

Us hi esperem!