Benvolguts/des pares i mares,

La Junta de l‘AMPA de l’Escola El Cim som un grup, cada vegada més nombrós i al qual esteu tots/tes convidats/des, de mares i pares motivats/des en millorar l’educació i competències que reben i aprenen els nostres fills i filles a través d’una tasca de col·laboració i cooperació amb l’escola i tota la seva comunitat.

Amb un esperit permanent de crítica constructiva i la responsabilitat de representar a tots/tes els/les pares i mares, l’objectiu principal de l’AMPA consisteix en promoure i potenciar millores continues que ajudin i facilitin a l’escola el repte d’oferir una educació de qualitat.

Per tal d’assolir aquest objectiu ens hem dividit en comissions de participació que permeten agilitzar els diferents projectes i missions que duu a terme l’AMPA. Actualment les comissions en funcionament són: Comissió de carnestoltes, Comissió de festes, Comissió de llibres, Comissió de menjador, Comissió de la pàgina web, Comissió de la revista i Comissió de xerrades i conferències.

L’espai de trobada per debatre i treballar activament tots els temes que es tracten a l’AMPA són les reunions que es realitzen el primer dilluns de cada mes a les 21.30 h a la sala d’actes de l’escola. Aquestes reunions mensuals i l’Assemblea General Anual són una oportunitat i la manera més eficaç d’aconseguir que els nostres criteris i opinions tinguin un pes important en la construcció d’una escola per a tots i totes.

I com ja deia la primera junta de l’AMPA de l’Escola el Cim: “Recordeu que la nostra veritable força és la que prové de la nostra unitat i, sobretot, el convenciment de què el que fem, val la pena”.

XICS’N’ROLL DESCOBREIX A AC/DC AMB SIN CITY

PREUS AMB DESCOMPTES PER LES FAMÍLIES D’ESCOLES COL·LABORADORES DE CASA DE LA MÚSICA DE TERRASSA:

Menors de 3 anys: Gratuït
Entrada amb descompte: 5€ (preus oficials: 8€ -infants majors de 3 anys- i 10€ -adults-)

COMPRA ENTRADES: aquí

INTRODUEIX EL CODI DE DESCOMPTE:

29102018 (infants)
30102018 (adults)